八掛妹-我認為值得紀念的事情

Tuesday, February 28, 2006

紫菜蟹柳包, 香腸包, 粟米碎蛋沙律包


原本只係諗住整粟米碎蛋沙律包,點知尋晚dreaming,見到自己整紫菜蟹柳包,所以米整埋囉,反正屋企都有蟹柳。紫菜蟹柳包-- 個仔勁鐘意食,d紫菜ge香脆加埋蟹柳ge甜味,yummy; 我比較喜歡呢個. d粟米碎蛋沙律係我待個包無咁熱先介開放入,食呢個包比較開胃,吾知係米d沙律漿。

Saturday, February 25, 2006

包友會又舉行啦







今日我屋企有個包友會,我邀請了包友會會長 (井底蛙),carmen_carmen, 布霖,candy tsui,donald哥同佢ge小爾雅,來個整包大會。參賽作品會有:1)肉鬆包2)椰絲包3)丹麥雜果包4)Mushroom Pie為了令比賽進行得順利及初試各人ge手勢,每人都要供應一樣食物。

今日ge lunch:1)八掛妹--沙拉 2)carmen_carmen--曲奇 3)donald哥--日式cheese cake 4)candy tsui--錄茶蛋糕及蜂蜜蛋糕

新鮮出爐ge肉鬆包,椰蓉包,磨菇批(最大ge更係我ga啦,有埋我個名ga "八八" ),失敗ge丹麥雜果包變了丹麥牛油酥,new york cheese cake。

今日ge dinner: 1)八掛妹--瑞士雞翼 2)布霖-- 菜肉雲吞 3)八掛妹工人--西蘭花冬菇 4)偉記 (附近小食店) --炒麵 5)井底蛙ge香草烤鴨胸

Friday, February 24, 2006

蛋糕求愛記


為我姪仔而整ge黑森林蛋糕。 話說佢喜歡ge女仔今日生日喎,想我幫手整個蛋糕比佢。我做亞嬸ge又點會吾肯呢? 我都希望佢搵到個自己鐘意ge女仔ge,希望第日吾好吾記得我封媒人利是啦 ^_^

Thursday, February 23, 2006

日式蒸蛋糕


每次去山X麵包舖一定買呢款cake比個仔,皆因吾熱氣,佢又鍾意,不過每個要$4.5。自己試下整吾整到,咁第日吾駛係街買lu。Mm...口感一流,而且比起山X更軟熟,大少食完一個再要;仲諗住今晚帶返公司宵夜ga 麻>.<

Comment 內附食譜

Sunday, February 19, 2006

老公個兒甥仔生日蛋糕


他只得5歲,但對於呢個蛋糕....要食完再食,最後只餘一小件咋,要快d收起先 ^_^

Tuesday, February 14, 2006

今個情人節...要返下晝


真係慘!今年情人節...要返下晝(1500-2300),無得同諸士丁食飯。唯有尋晚去"大魚豐作"食餐勁;不過都有禮物收 (佢送d禮物愈賴愈有進步,吾知係米比我話得幾多^_^)。佢今日仲特登放假,陪我食lunch兼送返工。雖然無花收,但我都覺得好sweet啦!

Sunday, February 12, 2006

好野繼續黎




除了個cake外,仲有我整ge朱古力火鍋(新鮮水果)及黑椒牛扒拼香腸。佢...米提供了一支紅酒囉!


個蛋糕已經解剖啦!Mm....老公話個蛋糕好好味,真係無白費我一返心機^_^

Saturday, February 11, 2006

令我的另一半--元宵佳節添溫馨




近呢兩年ge元宵我都要返夜班,只係同另一半食下糖水。今年ge元宵我吾駛返工,要令佢難忘梗係為佢做d野啦! 當然吾少得我整ge蛋糕;其實呢個蛋糕適合男送比女,不過他又點會做呢? 記得佢講過寧願整中式點心,如蝦餃,燒賣... ,吾知幾時先食到? 呢個係朱古力mousse蛋糕,難做係裝飾同d玫瑰花,包住個蛋糕個塊心心朱古力食得ga。不過如果佢食得開心,辛苦d都係值得ge ^_^ 由於情人節當日返下晝,同吾到佢食飯,所以明晚提早慶祝,到時我會整很多美食比佢。

Friday, February 10, 2006

新的一年,我希望大少..快高長大,少D病痛,老公錫我更多

今年剛剛開始不久(狗年),大少就病倒了>.< 希望佢黎緊身體可以好D,吾好咁易發燒啦! 小朋友病最辛苦都係媽媽,因為真係很擔心,見佢咁樣,寧願病ge係自己。吾知係米自己已經做人媽媽,體會到亞媽ge辛苦湊大我地幾個化骨龍,而家我同亞媽D關係都好了好多

Wednesday, February 01, 2006

小小小蛋糕面世啦



d咁細ge蛋糕,梗係最多小朋友鐘意啦,我打算明晚ge飯局,拿比d小朋友吃。將d蛋糕仔包得靚靚地先

可可米通



呢款可可米通又叫鬼佬米通,皆因只係用可可米加棉花糖整

Comment 內附食譜