八掛妹-我認為值得紀念的事情

Wednesday, December 13, 2006

廿五結婚週年紀念 (延續篇)

"蟹黃翅 " 我第一個食晒, 可以再食多碗, 哈哈 !

炸帶子, 個皮好薄, 感覺吾漏。其實係兩粒孖住ga, 幾有意頭 "代表不離不棄"呢!

雖然無乜特別,但個look已經夠OK啦

呢個叫 "度庭麵" 喎! 係扁左ge烏冬, 用龍蝦做湯底ga

咁靚ge壽包, 梗係吾係我整ga啦

木瓜紅棗雪耳糖水, 認真夠滋潤

2 Comments:

At Sunday, December 17, 2006 12:58:00 PM, Anonymous Anonymous said...

八八,
你同事個25週年結婚宴,所有菜色都好好,又有意思,仲有心思,一個字"正"
其實每對愛侶可以慶祝到25年或更耐的都不容易,由其是而家呢個年代,不過我都希望我係其中一個,可以到老時同個伴慢步公園,幾浪漫呀.
為食貓Carol

 
At Monday, December 18, 2006 10:48:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

想信你實得ge ^_^

 

Post a Comment

<< Home