八掛妹-我認為值得紀念的事情

Saturday, February 25, 2006

包友會又舉行啦







今日我屋企有個包友會,我邀請了包友會會長 (井底蛙),carmen_carmen, 布霖,candy tsui,donald哥同佢ge小爾雅,來個整包大會。參賽作品會有:1)肉鬆包2)椰絲包3)丹麥雜果包4)Mushroom Pie為了令比賽進行得順利及初試各人ge手勢,每人都要供應一樣食物。

今日ge lunch:1)八掛妹--沙拉 2)carmen_carmen--曲奇 3)donald哥--日式cheese cake 4)candy tsui--錄茶蛋糕及蜂蜜蛋糕

新鮮出爐ge肉鬆包,椰蓉包,磨菇批(最大ge更係我ga啦,有埋我個名ga "八八" ),失敗ge丹麥雜果包變了丹麥牛油酥,new york cheese cake。

今日ge dinner: 1)八掛妹--瑞士雞翼 2)布霖-- 菜肉雲吞 3)八掛妹工人--西蘭花冬菇 4)偉記 (附近小食店) --炒麵 5)井底蛙ge香草烤鴨胸

4 Comments:

At Sunday, February 26, 2006 1:44:00 AM, Anonymous Anonymous said...

又係我 公平就公正 的諸事丁, 今日得獎的人是..........我 v^_^ 因為可以有咁多豐富又好味的食物落肚, 多謝晒咁多位, 由其是八八, 今晚重要返工, 辛苦晒.

 
At Monday, February 27, 2006 12:48:00 AM, Blogger 井底蛙 said...

八八:
你好幸福呀,背後有個咁支持你的諸事丁,做多一世夫妻都好呀,快D book定先啦 ^_^

諸事丁:
好多謝你就真,你比間屋企比我地大事破壞:)但我地玩得好開心,食得好飽,多謝你地呀 ^^

個American Cheese Cake 同個mushroom pie好唔好食呀 ?

 
At Monday, February 27, 2006 12:59:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

井底蛙:

兩樣都好味呀! 個American Cheese Cake 吾係太甜,我鐘意. 個mushroom pie我第日焗返黎食,一樣咁好味

 
At Tuesday, February 28, 2006 10:25:00 PM, Blogger carmen_carmen said...

個批真係好好食呀!!
有時間我都要自己整下先
男朋友仔都讚好味呀!!!

 

Post a Comment

<< Home