八掛妹-我認為值得紀念的事情

Friday, December 15, 2006

薑餅人+ 聖誕樹頭蛋糕

紅棗杞子蒸雞翼

簡簡單單都幾好ga

漏了個牌忘記加上去


仲有朱古力慕絲


有d裝飾係大少同candy個細佬整, 最底個8個係我ge傑作 (因為大家都趕時間, 無心機畫)

今晚見有時間, 叫了vanlily同candy tsui去我到整薑餅人+ 聖誕樹頭蛋糕。 原本約好佢地1800到, 但vanlily似仲迷失係東京中, 竟然迷了路。結果食完我整ge晚餐 (由我預備的 紅棗杞子蒸雞翼, 吞拿魚蟹柳火腿意大利粉, 番茄薯仔紅蘿蔔字母湯) 都成1930, 幸好都叫做"做多過講,很快地完成 (不過都就時都2345)。

4 Comments:

At Sunday, December 17, 2006 9:07:00 PM, Anonymous Anonymous said...

又到聖誕,又到聖誕,大家齊齊開大餐...

 
At Monday, December 18, 2006 10:40:00 AM, Blogger Shirleyyau said...

我昨日都整咗薑餅人,不過由於一時唔睇火,所以焗到d顏色深咗少少,另外可能食譜中所用牛油份量較多(225g),而蛋同麵粉份量都只係1隻同250g,所以焗到半路中途已見到d薑餅人開始有少少熔化,失去咗d線條。

八八,想請教你整嘅薑餅人各材料嘅份量呢?

 
At Monday, December 18, 2006 10:46:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

mu11:
係呀!歡迎你黎visit我。merry christmas!

shirleyyau:
個recipe係candy比我ga, 我問佢介吾介意先send比你啦!

 
At Tuesday, December 19, 2006 3:10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Merry Christmas!
上個星期比較忙碌,沒有上0黎坐,
嘩!多了很多美食呀!
點解你可以kepp得0甘好,而我....

 

Post a Comment

<< Home