八掛妹-我認為值得紀念的事情

Saturday, December 23, 2006

我抽到的christmas gift

邊份會係我?



吾駛自己動手lu



這就係我在party的貢獻啦

23/12 參加細哥的Home x'mas party, 以BBQ為主, 當然離不開禮物抽獎啦! 每人買一份$50-$100的gift (吾買梗係無得抽); 我媽媽都有去, 仲抽到我買個份禮物。大少未到boxing day已經打開晒d禮物呢! 不過佢今年係收到最多聖誕禮物的一年啊!

Thursday, December 21, 2006

預祝各位聖誕快樂, 新年進步

隨便揀份啦, 吾駛客氣 ^_^

有d未影相已經送出了

這特別d係送給妹妹 (佢最愛的粉紅色)

一年一度的聖誕節又到啦! 如果大家有留意我個blog, 都知去年我親手整左幾幅十字繡畫比我奶奶....老公的屋企人。今年我已經親手織了十幾條圍巾比佢地, 會打算係明晚做冬時送比佢地 (有d已經送出了)。當然媽媽, 細妹, 大少都有啦!不過, 今年最開心都係大少, 你地睇下佢d聖誕禮物 (有一份係諸士丁買比我, 一份梗係我買返比佢啦), 大少仲等吾切到26號, 已經撕開了其中一份。 Hehe! 其實我都好想靜雞雞睇下我個份係乜?

Wednesday, December 20, 2006

冬至快樂

祝大家冬至快樂, 身體健康
我至愛的白切雞

姑姐送給我的鮑魚 (係澳洲買)


清蒸三點蟹

辣酒煮花螺


古魯肉

今日屋企提早做冬, 因為正日個日我要返奶奶到。當然梗係由媽媽煮佢ge拿手菜啦! 不過因為就吾到其他屋企人, 最後得我, 諸士丁, 大少同爸爸媽媽食, 真的是簡簡單單的一餐飯。

Friday, December 15, 2006

薑餅人+ 聖誕樹頭蛋糕

紅棗杞子蒸雞翼

簡簡單單都幾好ga

漏了個牌忘記加上去


仲有朱古力慕絲


有d裝飾係大少同candy個細佬整, 最底個8個係我ge傑作 (因為大家都趕時間, 無心機畫)

今晚見有時間, 叫了vanlily同candy tsui去我到整薑餅人+ 聖誕樹頭蛋糕。 原本約好佢地1800到, 但vanlily似仲迷失係東京中, 竟然迷了路。結果食完我整ge晚餐 (由我預備的 紅棗杞子蒸雞翼, 吞拿魚蟹柳火腿意大利粉, 番茄薯仔紅蘿蔔字母湯) 都成1930, 幸好都叫做"做多過講,很快地完成 (不過都就時都2345)。

朋友的拌手禮

收到很多禮物呢 ^_^

這是? 係金泊
簡簡單單的christmas 裝飾, 顯得清晰

這是給大少的禮物

這是我的生日禮物, 但點用好呢?

一位朋友去完日本, 很有心地送給我拌手禮, 再者加埋兩份我同大少的生日禮物,實在感動。

大少學校旅行

今日又係大少學校一年一度ge旅行; 記得上年佢去大埔海濱公園, 當時我仲要返完通宵, 直接陪佢去。今年去荔枝角公園, 但因為原本要返工, 都要請假陪佢。到出年, 佢升上三年班後, 就無了親子旅行, 所以今日係咁ge天氣下, 都陪佢去。

Wednesday, December 13, 2006

廿五結婚週年紀念

主人家仲送出一面金牌比我地抽獎 (可惜係十幾人中, 我不是那個幸運兒呢 =.=)

真係好似去飲結婚酒咁, 連小禮物都有

你地估係乜 ?

個底係雞蛋白, 面係龍蝦肉黎ga (我仲以為 龍蝦裡仲有肉, 原來係得個殼) ^_^

廿五結婚週年紀念....未有耐到我; 其實係一位共事超過十年的其中一位女同事, 同佢蝦子餅結婚廿五週年紀念。佢地當年廿十結婚週年紀念已經請我地去食晚飯, 今年適逢廿五週年, 我地又有口福lu。今次佢地係旺角利苑設兩圍, 由第一味到最尾個款糖水, 都很美味, 令人齒夾留香, 尤其個翅, 令我引不住都要再食多碗,最後更連壽包都要打包返去比大少食 (其實因為個個都已經很FULL, 先可以有得打包喳)。 我都希望我同諸士丁可以好似佢地咁長久, 咁恩愛。

廿五結婚週年紀念 (延續篇)

"蟹黃翅 " 我第一個食晒, 可以再食多碗, 哈哈 !

炸帶子, 個皮好薄, 感覺吾漏。其實係兩粒孖住ga, 幾有意頭 "代表不離不棄"呢!

雖然無乜特別,但個look已經夠OK啦

呢個叫 "度庭麵" 喎! 係扁左ge烏冬, 用龍蝦做湯底ga

咁靚ge壽包, 梗係吾係我整ga啦

木瓜紅棗雪耳糖水, 認真夠滋潤

Tuesday, December 12, 2006

補祝生日的晚餐

最吸引係這甜品 (最底係特濃朱古力蛋糕, 面再加兩球超軟雪糕 $82)

4合1對拼拼對 (有炸洋蔥圈、炸雞翼、炸芝士西蘭花,炸蝦仁)

比起意X屋, 呢到好味好多



有三個好姊妹都係11,12月生日 (26/11, 29/11, 09/12--包括自己), 適逢另一位姊妹岩岩生完小B女 ( (契女) , 唯有等埋佢滿月先同地三個慶祝;今日終於可以約埋一齊出黎食飯啦! 我地選擇了九龍灣德福ge "Ruby Tuesday, 皆因個到d食物OK, 環境又適合, 起碼契女無扭計先。個沙律係沙律吧自己"畢" 等一次機會喳, 梗係多d啦! 我地最欣賞係個焗牛肉千曾闊麵 (食完先記得無影相) 及甜品 "特濃朱古力" (好大杯ga) 。六個女士食到好full, 都係六伯幾蚊, 真係值得一試ga。^_^

Monday, December 11, 2006

兒時的零食

記得細個讀書個陣時 (應該係小學lu) , 最鐘意返學前靜雞雞去學校附近間士多買野食; 個陣時都係幾毫子就得, 而家....真係人又老啦, 物價指數又高。 不過咁, 亞媽話而家d人做野ge人工都多d啦! 我就話係因為d人要求高左

Friday, December 08, 2006

媽媽至愛的藍莓鬆餅


有日經過Mrs. xxxxx cookies, 媽媽想食鬆餅, 問我識吾識整, 叫我整比佢食。從前媽媽係吾會問我呢d問題, 因為佢同小三ge爸爸媽媽一樣, 吾鐘意我成日用焗爐, 怕熱氣喎! 但自從佢黎住之後, 慢慢地融入我的生活,已經無再制止我。 但我盡可能都係趁佢吾係到先焗, 正所謂令比人知, 莫比人見。只係留返d製成品比佢。今日整了媽媽至愛的藍莓鬆餅, 不過個火大了d, 希望佢吾好介意啦!

Saturday, December 02, 2006

為奶奶而做的壽包

今次用豆沙做饀, 而且每個都又1/4蛋黃ga
未dup豬仔前個樣

加印後個真面目


其實整呢個壽包, 真係煩了亞堅很多次ga, 真係吾好意思啦!下次我學野會比心機ga啦, 吾會只掛住做攝影師 ^_^


其實我的農曆生日係同我奶奶同一日ga, 可能因為咁, 我同我個奶奶感情好好ga。農曆生日是係下個星期三, 今日聯同屋企人提早同佢去酒樓慶祝。我知佢老人家吾係咁鐘意食蛋糕, 所以我就整壽包, 祝佢長壽。我係跟亞堅個recipe整ga (多謝晒亞堅), 皆因上次整比亞媽ge壽包吾係好得, 今次已經係數日前試整, 免得又吾成功。