八掛妹-我認為值得紀念的事情

Friday, December 08, 2006

媽媽至愛的藍莓鬆餅


有日經過Mrs. xxxxx cookies, 媽媽想食鬆餅, 問我識吾識整, 叫我整比佢食。從前媽媽係吾會問我呢d問題, 因為佢同小三ge爸爸媽媽一樣, 吾鐘意我成日用焗爐, 怕熱氣喎! 但自從佢黎住之後, 慢慢地融入我的生活,已經無再制止我。 但我盡可能都係趁佢吾係到先焗, 正所謂令比人知, 莫比人見。只係留返d製成品比佢。今日整了媽媽至愛的藍莓鬆餅, 不過個火大了d, 希望佢吾好介意啦!

8 Comments:

At Friday, December 08, 2006 10:56:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我媽咪好鍾意食蛋糕甜品,自從我有整cake嗜好後,佢不知幾開心,周不時有野食嘛.
你媽媽食下食下就習慣,你唔整仲問你點解唔開爐tim :)

 
At Saturday, December 09, 2006 10:18:00 AM, Anonymous Anonymous said...

子女親手為自己做的蛋糕,無論做得怎樣,也是最好的,也是怎樣也買不到的。對不對?

而且88你已經有咁多整餅的經驗, 一定可以整到至啱你媽媽口味的88牌 - 藍莓鬆餅呢,你說如此重任,除了你還有誰?

 
At Saturday, December 09, 2006 11:17:00 AM, Blogger 布冧仔 said...

嘩, 天大喜訊呀, 估唔到佰有已經被你嘅整餅熱誠而改變, 可喜可賀!!

 
At Saturday, December 09, 2006 12:23:00 PM, Blogger Shirleyyau said...

八八...你親手整餅比你媽媽食,相信無論好唔好食或者外觀靚定唔靚,伯母都會食得好開心嘅。有時我整蛋糕畀我爸媽食,我媽一定會話幾好食吖,我爸就一定會有d嘢挑剔,話依到差d嗰到差d,不過我知佢都係想我下次整得好d咁佢又食得開心d啫。

 
At Sunday, December 10, 2006 1:41:00 AM, Anonymous Anonymous said...

你真幸福又多一員"粉絲",
我昨晚上堂做了流沙包及今天的牛油,朱古力曲奇,倆老共吃了一大個包甘多,唉!!!
又要開始送餅到泰北的旅程了.

 
At Sunday, December 10, 2006 1:47:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

通粉:
都好呀!有fans support

小堡主:
講得好, 假如第日大少整個cake比我, 我會好開心

布霖:
但佢有糖尿嫁, 吾可以成日食

shirleyyau:
起碼你會煲正燙比佢地啦

小三:
我都明做完d 野出黎無人問津係好慘ge。

 
At Monday, December 11, 2006 10:44:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我都有份食, 八八尐整餅技術真係越來越熟手, 我現在都多左食蛋糕(只限八八整果尐) ;-)

 
At Tuesday, December 12, 2006 2:32:00 PM, Anonymous Anonymous said...

整得好靚呀~~~食晒未呀,留返個俾我得嗎?

 

Post a Comment

<< Home