八掛妹-我認為值得紀念的事情

Sunday, September 24, 2006

全女子...嘩嘩叫




今日很高興請到donald哥,candy tsui, 雞蛋仔,布霖仔, vanlily, 嘉莉堡主 (而家上包包堂ge同學仔),組成"七公主",去寒舍相敘。當然吾係坐咁簡單啦! 我地一齊整了以下食物: -
1)Mrs.field cookies
2)湯種蘋果包
3)日式咖哩牛肉包
4)菠蘿叉燒包
5)冰皮月餅:有紅豆沙饀,奶黃饀, 芝麻饀, 綠豆饀

仲有大家攜來的美味食品

講返個菠蘿叉燒包先。原本都無焗到咁"lung",就係因為我地個個掛住整冰皮月餅,無人得閒去理,先會咁, 幸好都好好味。不過最可憐ge係布霖仔,佢今次係只手到留了一條疤痕 (早幾日我都係咁),真係吾好意思。另外,係全日 (1130-1800),最直得稱讚ge係大少,因為佢無比d "V V 嘩嘩"聲嘈住,好專心咁係房到預默中文; 更要吾該諸士丁都幫手洗滌器皿 (雖然佢無份整,但都有份食喎!)最後,更多謝各位, 輪流幫手洗滌,又幫手吸塵 (所以事後好快清理現場lu, 散band走人)

1 Comments:

At Tuesday, September 26, 2006 1:45:00 PM, Anonymous Anonymous said...

88,
10月份我同d朋友包班 - coup kitchen學 cake 呀~ 我 send 咗個 e-mail 比你。
你看看有無興趣一齊去?

 

Post a Comment

<< Home