八掛妹-我認為值得紀念的事情

Friday, September 15, 2006

炸蛋球, 炸雞包- 變了--->>>炸蛋球, 牛油包, donut


食第一件就好味,第二件開始漏

炸蛋球其實即係酒樓ge沙翁


以下就是黑色物體ge咖哩雞肉啦


頭先上完第8堂啦,但非常之失望。原本今日係整炸蛋球, 炸雞包, 點知...當"小許" 助手整d咖哩雞時,落完d咖哩粉,先發現d咖哩粉原來過期,生了很多黑色似蟲ge物體 =.= 後來吾知師父定"小許",打算畢反d黑色物體出黎算,我地梗係吾濟啦,但又整吾切d雞肉,寧願整其他餡; 係整炸蛋球時(已經整緊其間) ,先發覺原來個recipe係吾正確ga....又要再量過

*你地明點解到而家我地都無人報中班啦 =.=

3 Comments:

At Sunday, September 17, 2006 12:21:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我鍾意食 Donut多d沙糖,唔該一件丫.

我和肥妹今天一早去左荃灣報名,真的好多人,咁橋肥妹仔攞既 33 籌跟你上次既一樣, 我地不知幾擔心會Full, 最後都報到,係呢,你係唔係再報左麵包課 ? 我地報左蛋糕實習班.

 
At Sunday, September 17, 2006 10:15:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

zero: 我吾報住啦,亞仔升小二,d功課要跟緊d,而且十一月我要考鋼琴試,要多練習; 但我會係屋企繼續嘗試不同ge作品

 
At Monday, September 18, 2006 6:48:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

係囉!你話我地邊有心機上啦!

 

Post a Comment

<< Home