八掛妹-我認為值得紀念的事情

Sunday, September 24, 2006

全女子...嘩嘩叫 (延續篇)

left: 係預拌粉整,比較似棉花糖感覺
right: 係自己調較的,有d"in un"感覺

vanlily自創士多卑梨味ge綠豆饀


我原本都整了意大利粉,但個個都好full,唯有我同諸士丁,大少晚餐享用啦!


布霖仔整chocolate mousse cake (朱古力淋面)


嘉莉堡主吾同款mousse cake


Vanlily chocolate mousse cake (tiramsu 面)


嘉莉堡主另整了我自愛ge日式cheese cake

t

2 Comments:

At Monday, September 25, 2006 4:13:00 PM, Blogger 布冧仔 said...

喂喂喂, 我同vanlily果個係朱古力cheese cake嚟嫁, 有無攪錯呀, 咁都食唔出, 你D味覺係唔係有問題呀?

 
At Monday, September 25, 2006 10:08:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

係? 一時打得快啫

 

Post a Comment

<< Home