八掛妹-我認為值得紀念的事情

Tuesday, March 14, 2006

台灣三日之旅完結編


台灣三日之旅係呢個又凍又落雨之下結束歸來啦。 第一日ge氣溫非常之好, 陽光普照,由於我地當日只去淡水同士林夜士,真真正正享受遠離市區,另有一番的relax。 第二日ge天氣開始凍,幸好下的只係微雨,不致於影響當日行程。 可惜到最後一日,天公不做美>.< 又凍又落大雨,好彩我編排當日係行書局同商場。 雖然天氣差,但不會影響我要買ge心頭好。去到台灣梗係要買書啦,不過我因為買了太多手信同其他精品,令我不能買太多書,所以最後只買了4本cookbook,10 本琴書,一本漫畫(大少ge)同一本穴位按摩(諸士丁)。

係呢個旅程,其實最大收穫係....我個胃,因為每一日真係食很多,很多ge野,所以我都極力推介d人去,簡直可以將d煩惱放低 ^_^



0 Comments:

Post a Comment

<< Home