八掛妹-我認為值得紀念的事情

Thursday, March 09, 2006

去台灣掃整包,整cake書

明天同諸士丁一早出發去台灣旅行。雖然只係三日行程,但都吾可以掉以輕心, 所以我一早編排了行程表, 當然吾少得去書局掃d特別ge包包書返黎同大家分享啦。其實今次主要旅行係進一步增加我倆ge感情; 講個秘密你地知, 旅行ge第三日係我同諸士丁結婚一週年紀念日^_^

好啦!等我地返黎再同大家分享有乜sweet事同買到ge心頭好

1 Comments:

At Friday, March 10, 2006 12:48:00 PM, Blogger 井底蛙 said...

八八,諸事丁:
一路順風 :)
快D回來, 幫我手解決海綿蛋糕零成功的苦惱呀 :(

 

Post a Comment

<< Home