八掛妹-我認為值得紀念的事情

Sunday, November 26, 2006

追上潮流




究竟係幾時開始有天然酵母呢? 今日經過A1見到有好幾多吾同款ge麵包, 其中一款係自家製天然酵母。當然我覺得亞堅個d好味d啦! 之後經過citysuper, 見到個哈密瓜, 但細細個都賣成 $438, 吾通真係咁好味 ? 講真, 我吾捨得囉! 因為實在太貴。你地又會吾會捨得食呢 ?會ge下次買了留返一口比我喎!

2 Comments:

At Tuesday, November 28, 2006 10:47:00 AM, Anonymous Anonymous said...

八八,

我昨日去了這地方,真o岩, 又是被那天然酵母包包及吸引, 買了兩款, 提子同手腕包, 真失望, 無特別.
我又是想吃那蜜瓜. 可惜太貴了

 
At Thursday, November 30, 2006 12:31:00 AM, Blogger 八掛妹 said...

假如有間酒店自助餐標明會有這種貴價蜜瓜食, 我一定會去。

 

Post a Comment

<< Home