八掛妹-我認為值得紀念的事情

Saturday, November 11, 2006

出關後ge第一樣作品 (薑汁燉蛋)


今晚同大少, 諸士丁去海洋公園 (因為公司有免費飛),順便可以當係考試後relax下。 其實大家都好期待我出關後應該會第一時間整d作品, 但吾知係米因為掉低了一段時間, 竟然提吾起勁。今次都係因為大少想食燉蛋,先至整。不過我開始都有d似亞moon同烏龍院....燉完出黎, 大少食完第一淡就問 :媽媽點解無味ge, 只係得d薑味 =.= ? 我先發覺完來吾記得落糖; 最後我地就好似食豆腐花咁, 落d黃沙糖, 都幾好味


comment內附recipe

1 Comments:

At Sunday, November 12, 2006 1:16:00 AM, Blogger 八掛妹 said...

recipe: (兩飯碗)
薑汁2湯匙
雞蛋2只
糖一湯匙
水一碗
1)雞蛋, 水, 糖拌勻
2)加入薑汁
3)燉10 mins

 

Post a Comment

<< Home