八掛妹-我認為值得紀念的事情

Saturday, November 04, 2006

千里送包, 支持考試成功


早兩日同亞堅通過電話, 告知她勁掛念她做的包; 自己亦因為要考試, 都好耐未食過家做的包包 ( 最近只係常幫趁美X)。 誰知她即刻話可以係今日下午拿比我, 並親自拿去我office, 先再返工。當我見到亞堅, 又見到d包包時, 感覺非常掛念這位老朋友 (雖然吾係適了好久, 但由於大家係同行, 講野都可以好直接)。 我返到屋企已經引吾住食了, 特別個薯仔包最好味; 不過最好味就係亞堅一份真誠同送上的溫暖啊!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home