八掛妹-我認為值得紀念的事情

Friday, October 20, 2006

公司一日遊

有時係忙碌的工作下, 偶然relax下, 吸下新鮮的空氣, 真係好舒服

每年公司都會有津貼比我地參加遊船河or本地一天遊, 而今年我個隊選擇了本地一天遊。雖然我個隊大約有50人, 不個都係得十零個參加, 加埋家屬都係得26個 (諸士丁都有陪我去)。經過一輪決定, 目的地係我地平時都去到的大尾篤。因為個團有老人家, 大肚婆, 小朋友, 由原本要行山同石級的一段, 都改行船灣淡水湖提霸罷了。 行了差不多一小時, 我地就BBQ喇! 不過個日天氣非常熱, 令到我地勁流汗, 睇怕出年都無人去lu。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home