八掛妹-我認為值得紀念的事情

Tuesday, August 01, 2006

牙齒脫落第一記


今日要趕住帶大少去政府牙科睇急症,皆因我以為佢生爆牙 (舊個只門牙O下O下,但新ge一只已經開始生出黎)。未去到診所,大少已經講好驚,怕痛....因為佢知可能要打針先剝到。我唯有出發寶啦!.....就係去玩具店買了樣軍曹玩具比佢,佢先定d喳!=.= 點知個醫生話呢d吾係叫爆牙,遲d就會頂出黎,咁舊個只就自然鬆脫,佢問我咁仲剝吾剝?我見都差吾多鬆,倒不如剝埋。不過係吾須要打針ga,搽d糕係d牙肉到,就可以。當然之後大少就明正言順咁就食了杯大大杯ge雪糕喇 (吾知我細個係米都好想成日剝牙,可以有雪糕食 ^_^)

呢只就係佢第一只脫落ge牙齒

2 Comments:

At Wednesday, August 02, 2006 5:53:00 PM, Blogger 布冧仔 said...

跟住仲有2,3,4,5,6,7....咁多隻, 大少咪發達囉!

 
At Wednesday, August 02, 2006 9:32:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

=.=

 

Post a Comment

<< Home