八掛妹-我認為值得紀念的事情

Wednesday, July 19, 2006

大少新的興趣




今個暑假,大少會很忙;因為除了參加空手道 (逢星期日下午),仲要回校參加乒乓球訓練 (逢星期四上午),另外又報了史丹福泳會課程 (亦係逢期二、四下午),再加上開始學鋼琴 (逢星期一、五),令這個暑假非常充實。更希望令佢身體可以強壯D。尋日係第一堂上游泳班,我帶佢去到葵涌ge裘錦秋中學裡ge史丹福泳會 (暖水池),就係外圍睇佢; 由一個老師對3個學生,起初佢都怕怕地,更吾敢將個頭入水裡,但慢慢地佢做到.....我見佢由吾識游,到可以拿住個浮板浮到...更幾次將個頭入水裡,之後抹去眼ge水,再對住我笑,令我覺得佢真係長大了,我都引吾住眼紅紅,但係開心的。

2 Comments:

At Thursday, July 20, 2006 9:21:00 AM, Blogger 布冧仔 said...

母愛真偉大, 讀罷這扁文字也令我眼濕濕!!
女人始終係水做嘅!!

 
At Sunday, July 23, 2006 11:44:00 PM, Blogger 井底蛙 said...

八八:

大少有無泳鏡呀, 用泳鏡會學得好D快Do架.

 

Post a Comment

<< Home