八掛妹-我認為值得紀念的事情

Saturday, July 15, 2006

處女下海

其實早係個幾月前已經托人係元朗幫我買了這小玩意---蜂蜜蛋糕木框 ($130)。呢個係加埋個底,只要舖上一張牛油紙,都吾怕"lung"

個面都幾均勻,而且個蛋糕真係好軟熟ga


連個底都無色,咁先神奇

而且係大少幫我手量份量ga


仲有木糠布甸,皆因個雪櫃仲有少少,費事聽晚亞媽返黎又話:盒牛奶仲吾用,個雪櫃已經好多野喇...

無餅個杯係大少ge,其餘兩杯係我同諸士丁

1 Comments:

At Wednesday, November 15, 2006 2:35:00 PM, Anonymous Anonymous said...

你好, 我想請問下, 你個木框響元朗邊到買嫁? 因為我搵唔到有底既框, 所以有點唐突, sorry! 同埋可唔可以講埋我知個size呀? thx!

 

Post a Comment

<< Home