八掛妹-我認為值得紀念的事情

Monday, July 03, 2006

蜜桃桂花果凍



前兩日終於terminate了個工人,無端端陪一個月補糧,半個月大假,又要買機票比佢;而家亞媽黎了我家代替佢,其實都好好,起碼亞媽會適照顧大少,湯水都好味d,我ge壓力又少了; 不過我以後就吾可以整到咁多作品啦,皆因亞媽話食得多焗爐煮ge夜無益喎=.=! 再加上佢吾太好呢d野。今次呢個蜜桃桂花果凍都係等佢去了街先整ga,最慘而家整完野後,無得留返比工人洗,都吾好意思叫亞媽做啦!

3 Comments:

At Wednesday, July 05, 2006 11:13:00 AM, Blogger Shirleyyau said...

八掛妹:

我想問下其實d果凍同啫喱有甚麼分別?果凍本身是否無味?味道是否只來自果凍內藏著的材枓?仲有果凍份可以響邊度買到?

希望你唔好介意我咁多問題啦...^_^

 
At Wednesday, July 05, 2006 3:23:00 PM, Blogger 八掛妹 said...

shirleyyau:

果凍係已經混合了類似魚膠粉ge料;一般啫喱杯係比較烯,只有落了魚膠粉才可以整到啫喱糖。味道大多數係無味ge,須要另加糖。基本上係整cake ge地方都會有得買,價錢都係10數元一包。

我吾介意,有問題代表先有進步呢 ^_^

 
At Wednesday, July 05, 2006 5:00:00 PM, Blogger Shirleyyau said...

八掛妹:

你真好人...唔該晒。 ^_^

shirley

 

Post a Comment

<< Home