八掛妹-我認為值得紀念的事情

Saturday, December 17, 2005

最好ge聖誕禮物






今個聖誕係我結婚後ge第一個聖誕,所以我覺得特別有意思。我一向都無送禮物比屋企人ge風氣 (除了個仔同愛人) ,但都要做返d野ge。買禮物比屋企人要好講技巧ga, 因此我親自做一d小手工送比佢地,仲好過買呢^_^ 個幾份禮物我整得好辛苦ga, 我逐針逐針篤,當然代表我ge心意啊! 希望佢地喜歡啦。原本無諗住咁快送禮物比佢地住,咁Q今日做冬,一家人難得乘坐一齊,咁米比埋囉!
(雪人係比老爺奶奶,間屋係比大哥同佢屋企人,貓貓係比二哥同佢屋企人,鹿整了兩幅-一幅比細哥細嫂,另一幅係比姐夫家姐;當然無可能漏了我husband喇! 我諗你地都知邊幅啦^_^ )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home