八掛妹-我認為值得紀念的事情

Wednesday, August 30, 2006

網友送給的手信



今日lunch相約一個素未謀面的整包網友,雖然未見過, 但已經聯絡了一段時間,我地日日不停地討論....整包問題。近日係上包包堂時,拍低了d片段,為了拿比他,就相約佢一齊lunch;誰知佢將尋晚整ge南瓜包包,留了一個比我, 仲有一份去旅行時買ge手信-->貝殼蛋糕模,令我有一殺哪驚訝。A_Moon: 多謝,很好味,如你所講,做了我下午ge茶點

1 Comments:

At Monday, September 04, 2006 12:38:00 PM, Anonymous Anonymous said...

八掛妹, 你好, 我是daimaru. 首次留言.

A Moon真係好好人. 肯教大家整蛋糕麵包, 分享了不少心得, 我都是因為佢才識整雪芳蛋糕.

 

Post a Comment

<< Home